همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

ترون چیست؟

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۲۴ ب.ظ

ارز دیجیتال ترون چیست؟

برای درک بهتر ارز دیجیتال ترون چیست؟ بهتر است که از مبانی اولیه آن آغاز کنیم. پروتکل TRON در میان بزرگ ترین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین دنیا قرار دارد. این شبکه بسیار مقیاس پذیر و دارای توان عملیاتی زیادی است. یکی از محتواهای تولیدی توسط ترون برنامه های غیرمتمرکز (DApps) است. ترون قادر به پشتیبانی طیف گسترده‌ای از برنامه های غیرمتمرکز در شبکه خود میباشد.

افرادی که طرفدار شبکه‌های اجتماعی، بازی‌ها و دیگر سرگرمی های آنلاین هستند در آینده حتماً از کارایی شبکه ترون لذت خواهند برد. در حقیقت کاربران با استفاده از شبکه Tron می‌توانند اپلیکیشن و برنامه‌های غیرمتمرکز برای این سرگرمی ها را بسازند.

امتیازات ارز ترون چیست؟

با استفاده از ارز دیجیتال Tron نه تنها شما می‌توانید محتوای تولیدی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، بلکه به شما به عنوان تولید کننده محتوا و دیتا پاداش نیز داده خواهد شد. این مدل دقیقا نقطه مقابل عملکرد شبکه های اجتماعی سنتی همانند فیسبوک است که در آن از محتوای تولیدی کاربران برای بدست آوردن منافع خود شبکه استفاده می‌شود. اما وقتی شما از ارز رمز پایه ترون استفاده می‌کنید کنترل دیتای شما دست خودتان است و برای دیتا و محتوا تولیدی به شما پاداش داده خواهد شد.

 

توکن‌های ارز دیجیتال ترون

در توکن‌های TRC20 امکان استفاده از قراردادهای هوشمند با استفاده از ماشین مجازی TRON وجود دارد. توکن ها بطور کامل با توکن های ERC20 سازگار هستند و در نتیجه به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد که قراردادهای اتریوم خود را به شبکه ترون منتقل کنند.

قراردادهای هوشمند امکانات نامحدودی دارند و توکن‌های TRC20 ویژگی‌هایی دارند که در توکن‌های TRC10 وجود ندارد. با این حال پیاده سازی توکن های TRC20 بسیار پیچیده‌تر از توکن های TRC10 است. یکی از شناخته شده ترین توکن‌های TRC20 توکن ANTE است که در پلتفرم محبوب TRONbet استفاده می‌شود. (قیمت ترون رو ببینید.)

تاریخچه ارز رمزپایه ترون (TRX)

  • آوریل سال 2017 – شرکت TRON با مدیریت جاستین سان کار خود را آغاز نمود.
  • آگوست سال 2017 – عرضه اولیه سکه TRX آغاز شد و ترون توانست از این طریق بیش از 70 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کند. در این عرضه اولیه قیمت هر واحد TRX معادل 0.0019 دلار بود..
  • می سال 2018 – شبکه انحصاری TRON معرفی شد.
  • ژوئن سال 2018 – توکن های ERC20 ترون از بلاک چین اتریوم به شبکه اصلی TRON منتقل شدند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۷
nahalestan نهالستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی