همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

حمل بار به شهرستان با استفاده از خودورهای مختلف مانند: وانت و وانت نیسان ، کامیون ، تریلی ، خاور مسقف و روباز و ... انجام می گیرد، اصولا حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری، بسیار سخت تر بوده و نیاز به مهارت بیشتری دارد. زیرا مثلا هنگام حمل بار از تهران به شهرستان احتمال آسیب به بار ( اثاثیه منزل ، مواد خوارکی ، لوازم شرکت ، ماشین آلات ، مواد اولیه و ... ) به دلیل زیاد بودن مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.

بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل و کارگران دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان که می تواند نیسان ، وانت ، خاور یا کامیون و تریلی باشد و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری تهران تیک بار جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

حمل بار با کامیون با باربری به شهرستان نیاز به دقت خاصی در هنگام بار زدن و همچنین استفاده از رانندگان حرفه ای دارد که این مورد نیز حتما باید در نظر گرفته شود.

هدف ما آسودگی خاطر شما از حمل صحیح و ایمن بار و اثاثیه منزل به شهرستان و تحویل به موقع بار در مقصد است تا به این ترتیب هم بار شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف شما وقت جلوگیری گردد.

خدمات باربری و اتوبار برون شهری تیک بار شامل خدماتی نظیر بسته بندی وسایل منزل و ادارات و ... ، بارنامه و بیمه رایگان و همچنین ارائه خدمات VIP نیز می گردد که می توانید با استفاده از مشاوره رایگان و صحبت با کارشناسان ما بهترین روش را برای حمل بار خود به شهرستان با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت انتخاب نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۹ ، ۰۸:۰۷
nahalestan نهالستان

جابجایی اصولی
جابه جایی و حمل وسایل بزرگ و شکستنی و حساس یکی از سخت ترین کارها در هنگام اسباب کشی است. تصور راه پله های تنگ و سخت مجتمع ها و تعداد پله های زیاد و نداشتن تجربه کافی در نحوه صحیح حمل بار شاید سختی کار را چندین برابر نماید اما بازهم نگران نباشید چون شرکت باربری و حمل بار ذر سعادت آباد با ارسال بهترین و زبده ترین کارگران حمل بار این مشکل را برای شما حل می‌کند.

امروزه شرکتهای حمل و نقل داخل شهری و باربری به صورت حرفه ای و تخصصی فعالیت حمل اثاثیه اداری، اسباب کشی و اموری مشابه آن را انجام می دهند. جا به جا کردن لوازم یک منزل، شرکت یا ساختمان کار هر فردی نیست. کمترین آسیب جا بجایی لوازم به کمک افراد ناوارد میتواند آسیب رسیدن به لوازم باشد. شرکتهایی که به صورت تخصصی و با مهارت و تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات باربری و جابجایی لوازم بپردازند، در واقع کم است. شرکت باربری سعادت آباد با سالها فعالیت در این منطقه از تهران همواره اعتماد مشتریان را کسب نموده است.

باربری ارزان را با باربری سعادت آباد تجربه کنید…
هزینه حمل بار و باربری در تهران مانند قیمت یک کالای ثابت نبوده که همیشه مشخص باشد بلکه بر اساس عوامل مختلفی می تواند متغیر باشد. قیمت و تعرفه باربری بر اساس نوع خدماتی که شرکت باربری مورد نظر ارائه می دهد؛ متفاوت است و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر متغیر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت خدمات باربری در تهران ارائه نمود.

به همین منظور اگر قصد دارید که تعرفه های باربری را در تهران به دست آورید کافی است با همکاران ما در باربری سعادت آباد تماس بگیرید و با توضیح نوع بار و شرایط خاص آن مثلا اسباب کشی خانه ویلای و یا آپارتمان یا در یک مجتمع با تعداد طبقات زیاد و یا سایر خدمات باربری اعم از بسته بندی و حمل بار و … قیمت دقیق را دریافت نمایید. باربری و اتوبار سعادت آباد مفتخر است که همواره با رعایت انصاف، تعرفه‌­های باربری ارزان و همراه با تخفیف را در کنار حمل و نقل بار به صورت مطمئن، برای مشتریان عزیز فراهم نموده است و به مناسبت‌های مختلف، تخفیفات ویژه‌ای را برای شما در نظر داشته است.

برای اطلاع از تعرفه‌ها و تخفیفات ما در باربری سعادت آباد به صفحه تعرفه باربری سعادت آباد مراجعه فرمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره ­‌های تماس باربری سعادت آباد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۲۳
nahalestan نهالستان

اتوبار و باربری تهران بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی با ۱۸ سال سابقه ی درخشان در ارائه خدمات جابجایی ، بسته بندی حرفه ایی اجناس بزرگ و کوچک ، باربری و حمل و نقل ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهران و شهرستان میباشد.  شرکت تهران بار با بهره گیری از تجربیات کار مندان و مشاورین خود آماده است  تا هرآنچه را که شما از یک بسته بندی و یا جابجایی سریع ، راحت و بی دغدغه  انتظار دارید را برای شما به ارمغان بیاورد . شما هموطنان عزیز با تکیه بر تجربه ی قابل قبول باربری و اتوبار تهران بار میتوانید  تجربه ی شیرین جابجایی و اسباب کشی ای دقیق ، منظم ، سریع و برنامه ریزی شده دست یابید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۵۶
nahalestan نهالستان

باربری تهران به رشت

باربری تهران به رشت اتوبار تهران به گیلان حمل بار هز تهران به گیلان حمل خرده بار از تهران به گیلان از مسیر تهران به مسیر گیلان و حمل از تهران با کامیون مسقف و پوشیده به مسیر گیلان شمال و بلعکس و حمل و جابه جایی در تهران با کارگر و بدون کارگر ...بــــــــــاربری تهــــــــــران به گــــــــــیلان___حمل بار شوینده از تهران به گیلان ..حمل بار صنعتی از تهران به گیلان ...حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به گیلان...حمل علوفه از تهران به گیلان...حمل بار کاذب از تهران به گیلان ...حمل بار به شهرستان رشت و اطراف رشت حمل بار از تهران به رشت حمل خورده بار از تهران به رشت باربری از تهران به رشت/گیلان/رشت ‌/رشت بار/گیلان بار

  • حمل بار ازتهران به شهرستان گیلان رودسر
  • حمل بارازتهران به شهرستان گیلان استارا
  • حمل بارازتهران به شهرستان گیلان بندر انزلی
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان رضوانسر
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان  سیاهکل 
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان ماسال
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان صومعه سرا
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان لنگرود
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان فومن
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان  طوالش
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان لاهیجان
  • حمل بار از تهران به شهرستان گیلان  رود بار
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان شفت
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان آملش
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان آستانه اشرفیه
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان خرم کوه
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان زردکش
  • حمل بار از تهران به شهرستان  گیلان سنگرود
  • حمل بار ازتهران به شهرستان گیلان  الگو

 

 باربری و اتوبارتهران به رشت

باربری به رشت از تهران واتوبار گیلان باربری واتوبار تهران به گیلان (رشت) حمل ونقل وجابجایی رابا باربری تهران به گیلان تجربه کنید حمل بار های خودرابه باربری تهران به گیلان بسپارید تا از خدمات به روز ما بهره مند شوید دارای بهترین مدرک برای حمل بار به شهرستانها اولین باربری که حمل بارهای مردمی راازتهران به استان های ایران گیلان ورشت بفرستند باربری واتوبار انلاین تهران به گیلان دارای مجوز اتحادیه وتمامی نرخ هابرحسب مدیر اتحادیه میباشد حتی یک ریال اضافه از مشتریان گرفته نمیشود باربری تهران به رشت اتوبار تهران به گیلان کار حمل کالا های خود را به مابسپارید باربری واتوبار تهران به گیلان دارای 80سال سابقه کاری میباشد که در میان مردم نامی ماندگاردارد باربری واتوبار تهران به رشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۶
nahalestan نهالستان

راهبند ها ابزاری بسیار مهم برای کنترل رفت امد ها و ایجاد نظم در مکان های  مختلف میباشند که با گذشت زمان و افزایش جمعیت , راهبند ها نیز از هر جهت پیشرفت کرده و به قابلیتشان افزوده شده. راهبند ها دارای انواع و اشکال مختلفی هستند و ما قصد داریم در این مقاله به عرضیابی یکی از مهم ترین نوع آن یعنی راهبند های اهرمی (اتوماتیک) بپردازیم

راهبند های اهرمی از گذشته تا کنون
راهبند های اهرمی , جزو با سابقه ترین نوع راهبند ها میباشد که در گذشته به  صورت دستی برای مکان هایی چون, تقاطع خیابان ها با ریل های قطار استفاده میشد . با گذشت زمان و پیشرفت فناوری , راهبند های اهرمی دستی ,  به راهبند های اهرمی اتوماتیک تغییر کردند تا با عملکرد خود نظم ,ایمنی و امنیت را ایجاد کند, 

خصوصیات راهبند های اهرمی اتوماتیک
راهبند های اهرمی اتوماتیک از رایج ترین و پرمصرف ترین نوع راهبند ها میباشد که دلیل این موضوع را میتوان ایمنی بی نظیر و عملکرد بی نقص آن دانست . راهبند های اتوماتیک اهرمی ,  در مقایسه با راهبند های اهرمی دستی , تغیرات بسیار زیادی به خود دیده , که اکنون برخی از این ویژگی هارا مورد برسی قرار میدهیم .  یکی از مهم ترین مزایای راهبند های جدید اهرمی, به کار گرفتن فناوری اتوماتیک میباشد , با وجود این فناوری ,  فرایند بالا و پایین شدن بازوی متحرک ,  با استفاده از ریموت صورت میگیرد , این ویژگی سبب راحتی و رفاه  نگهبانان و مسؤولین راهبند نسبت به گذشته شده . از دیگر خصوصیات این راهبند دارا بودن سنسور و سیستم های پیشرفته , برای ارتقا دادن ایمنی و عملکردی دقیق تر است .  مانند وجود دوربین های مدار بسته  بر روی راهبند , برای نظارت دقیق تر بر رفت و آمد ها  و استفاده از سیستم هایی چون سیستم ضد برخورد , برای افزایش ایمنی افراد و وسایل نقلیه .

 ظواهر راهبند های اهرمی نیز در مقایسه با گذشته تغیرات زیادی کرده و با طراحی شیک و جلوه زیبای خود , مصرف کنندگان زیادی را به سوی خود جذب نموده . راهبند اهرمی , دارای بدنه ای استوانه ای شکل است که بازوی متحرک )اهرم( به ان متصل میشود . طول اهرم در اندازه های مختلف ( سه تا شیش متر)  وجود دارد تا بسته به عرض مکان , انتخاب و به کار گرفته شود

تاثیر وجود دوربین مدار بسته بر راهبند های اهرمی(اتوماتیک)
در متن های بالا گفتیم که راهبند های اهرمی اتوماتیک از نظر ایمنی و امنیت نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافتند , یکی از دلایل وجود این ایمنی و امنیت بالا , وجود دوربین مدار بسته بر روی راهبند است , وظیفه این دوربین ثبت پلاک و اطلاعات وسایل نقلیه , در هنگام تردد  میباشد , بدین ترتیب اگر شما برای دفعات ابتدایی با این راهبند روبه رو شوید , راهبند شما را جزو افراد غیر مجاز شناخته  و اجازه ورود نمیدهد و تنها این کار به دست نگهبان انجام شود امکان پذیر است .  اما پس از مدتی  اطلاعات پلاک اتوموبیل شما , توسط دوربین مدار بسته ثبت شده , و راهبند شما را جزو افراد مجاز قرار میدهد,  بدین صورت راهبند به صورت اتوماتیک برای شما باز خواهد شد

شاخه های راهبند های اهرمی اتوماتیک
راهبند های اهرمی از نظر نوع موتور به کار رفته ,  به شاخه تقسیم میشوند که شامل,  راهبند های اهرمی هیدرولیکی و راهبند های اهرمی الکترو مکانیکی میباشد. 

راهبند های اهرمی هیدرولیکی: راهبند های اهرمی هیدرولیکی برای فعالیت از نیروی فشار روغن بهره میبرد , این نوع راهبند به دلیل  داشتن موتور قدرتمند هیدرولیکی ,  مشکلی در تردد های بالا نخواهد داشت و بدون کوچک ترین نقصی با سرعت عمل بالا به کار خود ادامه میدهد , بر همین مبنا از این راهبند اغلب , در مکان های مسکونی پر تردد استفاده میشود , از نکات منفی این راهبند میتوان هزینه نگهداری و اصتحلاک بالای ان دانست ,  همچنین راهبند های هیدرولیکی به صورت دوره ای نیاز به سرویس دارند .

راهبند های اهرمی الکترو مکانیک : راهبند های اهرمی الکترومکانیک , برای عملکرد از نیروی برق و چرخ دنده ها استفاده میکند , این راهبند در مقایسه با راهبند های هیدرولیکی قدرت و توان پایین تری دارد , اما هزینه نگهداری و اصتحلاک این نوع راهبند در مقایسه با رقیب خود بسیار پایین تر است , اگر معیار انتخاب شما اقتصادی باشد راهبند های الکترو مکانیکی بهترین انتخاب میباشند

بخش ها و اجزا مختلف راهبند های اهرمی
راهبند های اهرمی اتوماتیک متشکل از اجزا و بخش های گوناگونی میباشد که اکنون تمامی این اجزا را  به طور کامل برسی مینماییم

اجزا راهبند اهرمی: بازوی متحرک,  بدنه , رسیور و ریموت,  متصل کننده بازوی متحرک , فلاشر ها,  سیستم و سنسور های امنیتی

بازوی متحرک: بازوی متحرک یا اهرم , بر روی بدنه متصل شده و با حرکت عمودی ٩۰ درجه , راه را باز یا مسدود میسازد

بدنه: بدنه را میتوان قلب راهبند اهرمی دانست , زیرا  در داخل بدنه  موتور  , مرکز کنترل  و سیستم های مختلف قرار میگیرد

رسیور و ریموت: راهبند های اهرمی اتوماتیک حاوی ریموت( فرستنده) برای انتقال دستورات از راه دور به صورت سیگنال و دریافت کننده(رسیور) برای دریافت سیگنال های حامل دستور میباشد

متصل کننده اهرم: وظیفه این وسیله متصل کردن اهرم به بدنه میباشد

فلاشر ها : در واقع فلاشر ها نقش اعلانات راهبند را بازی میکنند,  بدین شکل که , هنگام حرکت راهبند)حرکت اهرم(, فلاشر ها شروع به چشمک زدن مینمایند تا افراد را متوجه حرکت راهبند سازند, 

سیستم و سنسور های امنیتی: سیستم و سنسور های امنیتی برای افزایش ایمنی و امنیت راهبند استفاده میشود مانند دوربین های مدار بسته (پلاک خوان) , سیستم ضد برخورد 

 

https://www.dcakala.com/barrier/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۵
nahalestan نهالستان

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی


نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسته به نوع بار و نوع اثاثیه منزل شما می تواند متفاوت باشد اما برای بسته بندی کردن وسایل منزل بهتر است که کار را به دست تیمی بسپارید که خدمات تخصصی بسته بندی وسایل منزل را به سبکی درست انجام می دهند و در این کار تجربه کافی را دارند بخصوص برای افرادی که برای بار اولشان است که می خواهند اسباب کشی کنند این کار می تواند بسیار حائز اهمیت باشند.

 

با چسب های پهن و مخصوص بسته بندی کارتن، کف کارتن و گوشه های آن را محکم کنید. 
سعی کنید بین وسایلی که در کارتن است از نایلون های حباب دار - که به آنها بابل رپ گفته می شود - استفاده کنید و آن ها را به ظروف بچسبانید تا وسیله ها با هم برخورد پیدا نکنند تا دچار شکستگی نشود. همچنین می توان قسمت زیرین کارتها هم با این نایلون ها پوشاند تا هنگام زمین قرار دادن نیرو به وسایل منتقل نشود. 

روزنامه ها به دلیل وجود مواد شیمیایی و سرب در چاپ نوشته ها بهتر است هنگام بسته بندی لوازم شکستنی و عموما ظروف غذاخوری هستند استفاده نشود. زیرا وسایل را هم آلوده و هم رنگی می کند. در عوض اگر پارچه یا تکه های لحاف یا پتوی کهنه در منزل موجود است، می توانید آنها را در صورتی که نیازی به آنها ندارید، تکه تکه کرده و لابلای وسایل شکستنی در جعبه و یا کارتن های اثاث کشی قرار دهید. 

هرچند که در صورت بسته بندی صحیح وسایل شکستنی معمولا نیازی به چنین کاری نیست. 

 

https://jabejabar.com/packing-for-moving/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۰۲
nahalestan نهالستان


باربری تهران جابه جا بار با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر اسباب کشی و استفاده از کادرمجرب و با اخلاق شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.
باربری جابه جا بار تمامی مراحل اسباب کشی شما را به بهترین شکل ممکن انجام داده و هیچ کاری در اثاث کشی منزل و یا دفتر کار شما برای شما باقی نمی گذاری و تنها کافی است شما در گوشه ای ایستاده و نظاره گر کار پرسنل حمل بار ما باشید، باربری ما صفر تا صد اسباب کشی را برای شما انجام می دهد یعتی از همان مرحله اول که بسته بندی است تا مرحله چیدمان وسایل در محل جدید را برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

باربری برای حمل اثاثیه


ممکن است بخواهید یک یا چند تکه از وسایل منزل، خود را جابجا کنید. در این صورت شرکت باربری ما همراه شما است، جابجایی و حمل یخچال ساید بای ساید، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی، بخاری، تردمیل، دوچرخه ثابت، مبلمان، کولر گازی و کولر آبی و یا سایر لوازم منزل جزو خدمات حمل وسایل و اثاثیه منزل می باشد که توسط پرسنل ماهر باربری جابه جا بار با دقت و سرعت بالا با وانت بار صورت می گیرید.

 

انواع کامیون، کامیونت و خاور 

داشتن خودرو های مجهز و تمیز یکی از اصلی ترین معیارهای یک باربری خوب است که کیفیت خدمات حمل ونقل را افزایش میدهد، ما با داشتن انواع خودرو های کامیون، کامیونت و خاور مسقف و موکت کاری شده به همراه امکانات کامل شامل، پتو، طناب، چسب، کارتن و غیره یک باربری حرفه ای را برای شما تضمین میکنیم.

 

سرویس بسته بندی وسایل منزل نیز توسط این شرکت انجام می شود ؟

باربری سپند بار خدمات نوین اثاث کشی را انجام می دهد و برای ارائه سرویس دهی هر چه بهتر خدمات نوین بسته بندی وسایل منزل را انجام می دهد ، بسته بندی به سبک کشور های اروپایی انجام داده می شود که به سبک کشور های اروپایی است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۹ ، ۱۴:۵۹
nahalestan نهالستان