همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

بسته بندی اثاثیه در تهران

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۰۲ ب.ظ

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی


نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی بسته به نوع بار و نوع اثاثیه منزل شما می تواند متفاوت باشد اما برای بسته بندی کردن وسایل منزل بهتر است که کار را به دست تیمی بسپارید که خدمات تخصصی بسته بندی وسایل منزل را به سبکی درست انجام می دهند و در این کار تجربه کافی را دارند بخصوص برای افرادی که برای بار اولشان است که می خواهند اسباب کشی کنند این کار می تواند بسیار حائز اهمیت باشند.

 

با چسب های پهن و مخصوص بسته بندی کارتن، کف کارتن و گوشه های آن را محکم کنید. 
سعی کنید بین وسایلی که در کارتن است از نایلون های حباب دار - که به آنها بابل رپ گفته می شود - استفاده کنید و آن ها را به ظروف بچسبانید تا وسیله ها با هم برخورد پیدا نکنند تا دچار شکستگی نشود. همچنین می توان قسمت زیرین کارتها هم با این نایلون ها پوشاند تا هنگام زمین قرار دادن نیرو به وسایل منتقل نشود. 

روزنامه ها به دلیل وجود مواد شیمیایی و سرب در چاپ نوشته ها بهتر است هنگام بسته بندی لوازم شکستنی و عموما ظروف غذاخوری هستند استفاده نشود. زیرا وسایل را هم آلوده و هم رنگی می کند. در عوض اگر پارچه یا تکه های لحاف یا پتوی کهنه در منزل موجود است، می توانید آنها را در صورتی که نیازی به آنها ندارید، تکه تکه کرده و لابلای وسایل شکستنی در جعبه و یا کارتن های اثاث کشی قرار دهید. 

هرچند که در صورت بسته بندی صحیح وسایل شکستنی معمولا نیازی به چنین کاری نیست. 

 

https://jabejabar.com/packing-for-moving/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
nahalestan نهالستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی