همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

باربری جابه جا بار

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۲:۵۹ ب.ظ


باربری تهران جابه جا بار با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر اسباب کشی و استفاده از کادرمجرب و با اخلاق شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد.
باربری جابه جا بار تمامی مراحل اسباب کشی شما را به بهترین شکل ممکن انجام داده و هیچ کاری در اثاث کشی منزل و یا دفتر کار شما برای شما باقی نمی گذاری و تنها کافی است شما در گوشه ای ایستاده و نظاره گر کار پرسنل حمل بار ما باشید، باربری ما صفر تا صد اسباب کشی را برای شما انجام می دهد یعتی از همان مرحله اول که بسته بندی است تا مرحله چیدمان وسایل در محل جدید را برای شما عزیزان انجام می دهد.

 

باربری برای حمل اثاثیه


ممکن است بخواهید یک یا چند تکه از وسایل منزل، خود را جابجا کنید. در این صورت شرکت باربری ما همراه شما است، جابجایی و حمل یخچال ساید بای ساید، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف شویی، بخاری، تردمیل، دوچرخه ثابت، مبلمان، کولر گازی و کولر آبی و یا سایر لوازم منزل جزو خدمات حمل وسایل و اثاثیه منزل می باشد که توسط پرسنل ماهر باربری جابه جا بار با دقت و سرعت بالا با وانت بار صورت می گیرید.

 

انواع کامیون، کامیونت و خاور 

داشتن خودرو های مجهز و تمیز یکی از اصلی ترین معیارهای یک باربری خوب است که کیفیت خدمات حمل ونقل را افزایش میدهد، ما با داشتن انواع خودرو های کامیون، کامیونت و خاور مسقف و موکت کاری شده به همراه امکانات کامل شامل، پتو، طناب، چسب، کارتن و غیره یک باربری حرفه ای را برای شما تضمین میکنیم.

 

سرویس بسته بندی وسایل منزل نیز توسط این شرکت انجام می شود ؟

باربری سپند بار خدمات نوین اثاث کشی را انجام می دهد و برای ارائه سرویس دهی هر چه بهتر خدمات نوین بسته بندی وسایل منزل را انجام می دهد ، بسته بندی به سبک کشور های اروپایی انجام داده می شود که به سبک کشور های اروپایی است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۵
nahalestan نهالستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی