همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است


کولر گریز از مرکز آسا تهویه توربوشارژ نسل جدیدی است که در کمپرسور خود از یاتاقان های مغناطیسی و توربین دو مرحله ای استفاده می کند. در این نوع کمپرسورها ، به دلیل عدم وجود قطعه درگیر ، نیازی به مخلوط روغن با مبرد برای روغن کاری و خنک سازی نیست و بنابراین ، این نوع کمپرسورها فاقد روغن هستند. . مشخصات فنی ذکر شده منجر به وزن بسیار کم ، لرزش ، صدای بسیار کم و عمر طولانی دستگاه های فوق می شود. این دستگاه می تواند مانند چیلرهای جذب آب سرد باشد. و بسیار جالب است که بدانید کولر گریز از مرکز توربوشارژ خنک کننده هوا نیز به طور گسترده تولید و مورد استفاده قرار گرفته است.

دیگ فولادی یا دیگ بخار


دیگ بخار فولادی (دیگ بخار) محفظه ای است که در آن لوله هایی نصب می شوند که با شعله آن را گرم می کنند ، می جوشانند یا به طور غیر مستقیم بخار را گرم می کنند یا بخار را به آب جاری می کنند از مشعل. دیگهای بخار می توانند یک یا چند پاس باشند ، تفاوت آنها را در شکل زیر نشان داده ام.

در دیگهای چدنی که به طور معمول با ظرفیت کمتری ساخته می شوند و توانایی کمتری در تولید بخار آب و فشار کار پایین دارند ، از تیغه های چدن نیز استفاده می شود.

دیگهای بخار آب گرم مورد نیاز تهویه مطبوع در ساختمان را تولید می کنند و این آب گرم با استفاده از پمپ های گردش خون به رادیاتورها ، فن کوئل ها ، سیم پیچ های گرمایشی دو کانال یا سیستم های تهویه مطبوع توزیع می شود. توجه داشته باشید که میزان دبی آبگرم مورد نیاز برای گرمایش بسیار کمتر از سرمایش است ، بنابراین ممکن است تعدادی پمپ در فصل سرما از مدار خارج شود ، که باید در طراحی همه سیستم های آب در نظر گرفته شود.

 

دیگ بخار استیل


پکیج گرمایشی
با محبوبیت عمومی سیستم های تهویه مطبوع مستقل ، نیاز به تولید آبگرم برای سرمایش و مصرف بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است و بسته بندی های خانگی که می توانند آبگرم مورد نیاز یک واحد را تولید کنند ، تولید و پیشنهاد شده اند.

انواع بسته های گرمایشی

 

  • دیوار
  • زمین

مجموعه ها را می توان به شومینه و پنکه نیز تقسیم کرد. این کیت ها شامل مبدل های صفحه ای برای تولید آب گرم و گرمایش مصرف کننده و همچنین مشعل ، ترموستات و تجهیزات کنترل و تهویه هستند. در ظرفیت های بالاتر ، مخزن ذخیره آبگرم می تواند به افزایش راحتی اپراتور کمک کند.

 

چیلر سانتریفیوژ آسا تهویه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۲:۳۳
nahalestan نهالستان