همه چیز درباره ماشین، خرید و فروش و حمل بار

نرخ کرایه حمل بار

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ


با توجه به مشلات اقتصادی و فشارهایی که بر دوش سرپرستان خانواده وجود دارد هزینه باربری و نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ برای مردم در الویت اول قرار دارد و مردم حق دارند به طور دقیق از این نرخ مطلع شوند. با وجود چنین مشکلاتی شرکت تهران سعادت با سال ها تجربه کاری تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد.

هیئت شورای اسلامی تهران بزرگ  از افزایش نرخ کرایه کامیون در امسال خبر داد و به تصویب نیز رسید. نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ با افزایش ۲۵ درصدی مواجه شد.افزایش نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ نباید باعث این شود که کیفیت کار ثابت بماند یا کم شود.

 بلکه باید چندین درجه از قبل بالاتر بیاید و مردم بیشترین رضایت را از شرکت  داشته باشند.باتوجه به افزایش نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ شرکت تهران سعادت امکانات ماشین های خود را زیادکرده است. افزایش نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ به عوامل مختلفی بستگی دارد که قصد داریم به چند مورد آن در این قسمت اشاره کنیم.

افزایش قیمت بنزین که قطعا تعرفه باربری جز عوامل مهم در افزایش نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ بوده است.
شرایط اقتصادی سختی که بر دوش کشور است باعث شده هزینه های سایر موارد قدری افزایش یابد که افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه کاملا منطقی و به صرفه برای دارندگان شرکت باربری است.
کسانی که شرکت حمل ونقل دارند به دلیل اینکه پرسنل زیادی استخدام کرده اند ماهیانه باید توانایی پرداخت حقوق کارکنان خود را داشته باشند و اگه بودجه کافی برای پرداخت نداشته باشند ممکن است مجبور به اخراج  شوند.
با افزایش قیمت اجناس، لوازم یدکی ماشین های باربری نیزگران شده و هزینه های زیاد روی و نرخ حمل بار دست شرکت داران می گذارد. پس افزایش نرخ کرایه کامیون در سال ۹۹ بسیار منصفانه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۸
nahalestan نهالستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی